Česká malířka, žijící ve Francii (Bretaň). Do malby vnáší zcela osobitý vizuálně gestický přístup, dynamiku a intelektuální podtext zároveň. Při své tvorbě vesměs vychází z fotografií ať již svých autorských nebo zapůjčených kdekoliv jinde v katalozích. V procesu malby je však se záměrnou nadsázkou přepracovává do nových významových rámců. Poslední dobou se zajímá především o témata s jasnou sociální výpovědí: Londýnské au pair, Invaze 68´, odkud svobodně utíká k abstraktním akvarelům. Na sérii velkých formátů navázala remaky, respektive volnou adaptací fotografií ruských konstruktivistů z okruhu A. Rodčenka a V. Majakovského, některé náměty si zapůjčila i u americké fotografky, žijící v Paříži, Jane Evelyne Atwoodové - obraz Séléné. V posledních obrazech se M. Morice jakoby navrací ke svému prapůvodnímu zájmu - malbě rostlinných scenérií (ještě za studií u J. Načeradského zcela abstraktních velkoformátových maleb), redukuje formát na drobná plátna, široce rozkvetlé až odkvétající růžové květy doplňuje masařkami, letadly a vrtulníky, žeby šlo o jakési novodobé memento mori?
Pravidelně vystavuje v ČR i ve Francii, dlouhodobě spolupracuje s brněnskou galerií Ars, společná výstava s Lukášem Rittsteinem (podzim 2007), autorská dvacítky velkoformátových abstraktních akvarelů pod názvem Stream (jaro 2011). Zatím poslední společnou výstavu v ČR měla v Galerii města Blanska, Banzai Mistře! (květen 2014), výstava studentů J. Načeradského.
Výstava Marta Morice, Petra Gupta. S tiskem. je k vidění do poloviny února 2017 v arto.to galerii v Uhelném mlýně.